• Regulamin grup rabatowych

Regulamin Grup Rabatowych

 

§1 Ogólne zasady

  1. Dodanie klienta do danej grupy rabatowej następuje automatycznie po spełnieniu poniższych warunków:

  • zarejestrowaniu się w sklepie omnido.pl (dawniej redheron.pl) przy użyciu prawdziwych danych

  • zapisanie się/wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera

  • przekroczenie w ciągu ostatnich 90 dni łącznej kwoty za zakupy wymaganej dla danego progu rabatowego

  1. Do obliczenia łącznej kwoty wydanej na zakupy w omnido.pl w ciągu ostatnich 90 dni uwzględniane są jedynie te zamówienia, które otrzymały status „zrealizowane”.

  2. Status „zrealizowane” nadawany jest po 14 dniach od odebrania przesyłki przez klienta, jeżeli klient nie zdecydował się na zwrot towaru w ramach możliwości odstąpienia od umowy zakupu zawartej w sklepie internetowym, w terminie 14 dni od odebrania przesyłki.

  3. Klient dodany do grupy rabatowej będzie widzieć obniżone ceny po zalogowaniu się na swoje konto – rabat jest naliczany automatycznie, nie ma więc potrzeby wpisywania kodu rabatowego podczas realizacji zamówienia w koszyku.

  4. Zniżki z grup rabatowych łączą się z pozostałymi promocjami, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.

 

§2 Zastrzeżenia

  1. Przynależność do danej grupy rabatowej nie jest przyznawana na stałe – klient może zostać przeniesiony do niższej grupy, jeśli przy kolejnym zliczaniu kwoty zakupów przez system, kwota ta okaże się być niższa niż w poprzednim zliczaniu.

    (przykładowo: Klient dokonał zakupu na kwotę 2300 zł, został dodany więc przez system do grupy rabatowej 40%, jednak przez kolejne 90 dni nie dokonał żadnego zakupu. W związku z tym w 91 dniu, suma zakupów tego klienta z ostatnich 90 dni wyniosła 0 zł i z tego powodu klient został wyłączony z grup rabatowych, czyli nie posiada rabatu – nie może już skorzystać z wcześniej zdobytego rabatu).

  2. Jeżeli klient utraci przynależność do danej grupy rabatowej, to w każdej chwili może zostać przypisany ponownie do wyższej grupy – wystarczy, że dokona zakupów na wymaganą kwotę brakującą do danego progu.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia grup rabatowych w każdej chwili bez podania przyczyny, jednak zobowiązuje się do powiadomienia klientów o tym fakcie nie później niż tydzień przed ich wyłączeniem, dzięki temu zgromadzony rabat, będzie można wykorzystać do wskazanego wcześniej terminu zakończenia akcji.